donderdag 11 augustus 2011

De nichtjes op vakantie ...

Deze week is het hier echt vakantie!!! Twee nichtjes erbij die een paar dagen komen logeren, da's sowieso feest hé :-). We hebben ons al super geamuseerd en ik moet eerlijk toegeven dat 5 kinderen in huis beter meevalt dan ik oorspronkelijk gedacht had :-).

En aangezien de meisjes zo flink zijn, verdienen ze toch een cadeautje hé... Ik vond het super eens een rokje te kunnen maken voor "grote" meisjes... En zij vonden het heerlijk om paspop te spelen en daarna een modeshow te mogen geven! Dus iedereen content!

Aangezien ik een cirkelrokje maakte, was er een stuk stof over boven de taille dat perfect was van grootte voor een rokje voor Jutta.

Voor de nichtjes werd het een rokje met een roze vichy-ruitjes-stof en bovenaan boordstof en voor Jutta stak ik een rekker in de tailleband zodat ze haar rokje nog lang zal kunnen dragen. Was blij mijn eerste button te kunnen gebruiken voor haar rokje, die maakte het toch wel af vond ik.





 En hier de button die ik zo fantastisch vind ...






2 opmerkingen:

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...