zaterdag 27 augustus 2011

slabbekes ...

Sinds Jutta geboren is werden er al een aantal vanonder mijn stikmachien gehaald. De eerste waren voor Jutta zelf en voor Vicje, als cadeautje toen dat venteke gedoopt werd.

Ik wissel regelmatig af van combinatie van stof. Dis van Jutta is met badstof en een gewoon katoentje. Die van Vic met velours (da's wel superzacht, eigenlijk mijn favoriet). Dit waren ook allemaal bavetten met touwtjes. Voor het patroon gebruikte ik gewoon een bestaande bavet.






Toen realiseerde ik mij dat het voor baby's eigenlijk makkelijker is om velcro's te gebruiken. Eens eventjes getest voor Jutta. Van de vogel-applicatie was ik eigenlijk niet zo tevreden. 't Is te zeggen, het vogeltje vind ik leuk, maar de pootjes zijn zodanig fijn dat ze bij het wassen durven loskomen. Misschien omdat ik ze erop gestreken heb met vlisofix? Maar het strijkijzer er terug op en 't is weer in orde hoor!


En dan mocht ik er nog 4 maken als geboortecadeautje ...



 En netjes afgeleverd ...

3 opmerkingen:

  1. Oh! Die zijn prachtig, zo'n leuke stoffen! Waar haal je die? Ik ben sinds sept op naailes en vraag mij altijd af waar iedereen (daar én op blogs) zijn stofkes haalt!
    Onze baby komt er over6 weken aan, zo'n leuke slabbekes zou ik dus wel willen ineensteken...
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mad Moiselle: Ik haal veel stofjes (vooral basics) bij Modecoupon in Sint-Niklaas. Maar ook op internet (Vermiljoen, Koekepeertje, Bambiblauw,...) En voor het patroontje gebruikte ik een bestaande bavet! Veel succes trouwens binnenkort als je moet bevallen en geniet van je baby!!!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...