zaterdag 8 oktober 2011

Helemaal klaar voor de zwemles maandag!!!

Ons Joppeke naar de zwemles sturen zonder deftig gerief, da kan nie zijn é :-). Dus werd er een zwemzak gemaakt op basis van het knikkerzakpatroon dat ik hier en hier ook al gebruikte... Er werd ineens een tweede gemaakt voor het zoontje van een lieve collega...




Ik ging wel eens voor de extraatjes: een ritszakje vooraan voor de zwemkaart die vroeger altijd doornat van tussen de handdoeken kwam en "professionele" ringskes onderaan om de koordjes vast te maken... Die ringen werden bevestigd met zo'n speciale tang en dat was toch even spannend. Twee mogelijkheden: of het ging lukken, of mijn werk was gewoon om zeep. Gelukkig voor mij en de zwemzakken ging het prima na een aantal keer uittesten op wat restjes!


De binnenkant is volledig in badstof. Leek mij proper en handig als Joppe (ons lief venteke, maar toch zo'n warhoofd) eens zijn handdoek zou vergeten, dan draait hij zijn zakske gewoon binnenste buiten :-).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...