maandag 20 februari 2012

Nog een kleedje voor mijn prinses...

Deel 3 van de stoffenspektakelvangst ;-). Dit keer een stofje met bambi's waar ik direct verliefd op was. Ik heb het gecombineerd met rode polkadotjes.



Het patroontje en de werkbeschrijving vond ik hier.

Wel even twijfel of ik de stof zou laten doorlopen op de rug, maar besliste dan toch om te wisselen en de polkadotjes op de rug te nemen. En om het kleedje (eerder bloesje, want vrij kort) niet te veel te laten openvallen, maakte ik nog twee knoopjes op de rug vast.




Mijn fiere dochter mocht dan poseren ;-)







Misschien toch eens een bijpassend bloomerke maken voor deze lente/zomer ;-)

14 opmerkingen:

  1. Oh! Héél leuk. een echt mooi kleedje!
    Past prima bij dat prinsesje van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een snoes van een jurkje. Prachtige stofjes en de combi met polkadotjes, superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi ! En het staat haar beeldig ! Er is er hier ook een zelfde volop in de maak, als geboortecadeautje :-) Was meteen volledig weg van het patroontje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewaagde én geslaagde combinatie van de twee stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi poppenmieke kleedje staat haar prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en het staat je dochter beeldig!
    Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze ziet er heel gelukkig uit met haar kleedje. Dat is toch de allermooiste daar doe je het toch voor. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Het staat haar super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moh seg, zo schoon! Logisch dat ze daar zo vrolijk in is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt!!!! Knap werk en een prachtig modelletje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...