donderdag 19 juli 2012

Blogverjaardag = give-away !!!

Jawel, exact 1 jaar geleden postte ik dit berichtje, en het was dan ook het allereerste dat jullie op mijn blog konden lezen ;-). Het idee van een eigen naai-logboek dat je kan delen met anderen vond ik super!!!

En nu, 1 jaar verder, 175 volgers verder, 33534 pageviews verder, ik had het nooit verwacht ... Maar ik heb ervan genoten, de berichtjes te kunnen posten, de leuke reacties te kunnen lezen, ook van onbekenden waardoor ik nieuwe toffe blogs kon ontdekken. Maar het meest vanal geniet ik van het lezen van andere blogs die zo inspirerend werken en die het doen kriebelen om weer andere dingen uit te proberen!

Dus vond ik dat dit een cadeautje verdiende, eentje voor mezelf ;-) en eentje om weg te geven ...


Nu wil het toeval dat het solden zijn, dat het vakantie is, dat ik hier heel wat zieken gehad heb en dat ik bij deze tot de constatie kwam dat mijn portefeuille een puinhoop was ... Klantenkaarten, kidsIDpasjes, zoo-abonnementen, sis-kaarten, ...


Bij het zien hiervan kreeg ik een idee, ik maak ook zo'n kaartenhoesjes, groot genoeg, zodat mijn portefeuille een pak overzichtelijker wordt ;-).
Ik maakte vroeger reeds een geldbeugeltje in een zalig stofje (ook stofje van mijn vorige give-away) en gebruikte dit nu terug voor mijn pasjesmapje.

Voor de give-away koos ik een stofje dat echt wel past bij hilde@home ... Mijn favoriete appeltjesstofje. 
  

En het appeltjemodel kan je dus winnen!!! Laat hieronder gewoon een reactie na (volger zijn en wat reclame maken mag natuurlijk ook ;-) ) en op 15 augustus wordt er een winnaar uitgeloot!

127 opmerkingen:

  1. Amai, das pas leuke inspiratie! Het is gewoon waar ikzelf al tijden over het nadenken ben, maar geen beginnen aan zie :-). Proficiat met je blogverjaardag en blijf gewoon verder doen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je blogverjaardag! En natuurlijk doe ik graag mee met je give away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lap zeg, de kans dat ik ooit win is miniem...maar ik doe toch een poging: Liefste Hilde, ge kent mij. Chaoot in hart en nieren, dus zou zo'n appeltjeskaartenorganiseerder, geweldig goed van pas komen. En dan nu ga ik veel kaarsen doen branden, en ne keer naar Lourdes stappen. Ge weet nooit waarvoor dat het goed is hé :) En ahja, hip hip hoera voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! Ik heb zelf net de appeltjesstof besteld en kan ook niet wachten tot ik ze heb. Proficiat met je blogverjaardag.

    groetjes
    Mollie (http://mollietje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertoffe prijs zeg!! Ik denk nog met veel plezier terug aan onze naainamiddag van ondertussen al meer dan een jaar geleden!! Extra kans voor de fun van die vrijdagmiddag? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een blogverjaardag nog wel exact op mijn verjaardag ..is dat een reden om..samen te vieren..? hoera hoera..en ik heb ook al zoveel poingen gedaan om zo'n dingen te organiseren..superveel kaarten ..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Ik doe heel graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! En wat een mooie dingen geef je weg, ik doe dus erg graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hiep-er-de-piep met je blogverjaardag, Hilde!!
    Ook ik doe zeer graag mee om deze wijze give-away te winnen...zou super van pas komen want ik verlies/vergeet constant die lidkaartjes, kortingskaarten...
    Heb ze nooit bij als ik ze nodig heb...dus dit zou super zijn moest ik winnen...duim, duim!!
    Nog eens dikke proficiat hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je blogverjaardag, en ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat!!
    Ik doe uiteraard heel graag mee. Superhandig lijkt me dit mapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar wauw, wat is dit wederom prachtig!! En natuurlijk doe ik graag mee met je give-away, je zou zot zijn dit niet te doen! ;-)
    Dikke proficiat, en doe zo verder! Jouw blog is trouwens ook een heel grote inspiratiebron hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey proficiat!! Ik doe maar al te graag mee!
    Ik ben al een volgertje en je staat ook op m'n blog vermeld...
    groetjes

    Tantanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je eerste verjaardag! En je geeft dan nog zoiets moois weg. Daar doe ik graag voor mee hoor! Ik zal ook wat reclame maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je blogverjaardag!!Mooie give away..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HOERA !
    En waaaauw, wat een prachtig tasje! Die appels zijn om op te eten! Mmm !!
    Ik maak reclame op http://nienkemaakt.blogspot.com
    En doe natuurlijk graag mee! Spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo mooi! Echt, super!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met één jaat bloggen .
    En natuurlijk wil ik graag mee doen met de give away, die appeltjes stof is zo leuk en zo'n hoesje is superhandih:))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat! Je blog is dan ook meer dan de moeite...
    Ik doe graag mee, want dit is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hilde, dikke proficiat met je blogverjaardag ! En ja hoor, dat eerste berichtje herinner ik me nog heel goed (ook al zag ik het pas later), want dat deed pas echt een belletje rinkelen bij me ;-) ... Ewel, ik doe graag mee ... en ondertussen zal ik tijdens mijn verlof ook nog eens nadenken over een geschikte give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HIEP HIEP HOERA!!!!
    Ik doe ook heel graag mee, want het is zoooo'n mooi en handig hebbedingetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig ik doe mee! Wat mooi gemaakt! En Appeltjes dat vinden we hier super lekker dus zo'n stofje zal ook in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkige blogverjaardag!
    Ik doe graag mee want ik vind dat ook een superstofje en het lijkt me heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi gemaakt! Lijkt me super handig en leuk om te winnen! Ik doe graag mee. Ik heb ook een kleine give away, als je het leuk vind; kom eens kijken:) Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En deze reactie is om ons Els ook een kansje te geven ;-) Et voila, Els, bij deze doe ik in jouw plaats mee en ik voldoe aan de vereisten, ik maak reclame, ik volg en ik vind het een leuke give-away ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hier de redenen van ons Els ;-):
      ik woon in appels en vind appelstofjes super, ben zoals iedereen soms de bomen kwijt binnen mijn kaartjesbos en tegen 15 aug ben ik zeker een siskaart en kidsid rijker. hiphoi

      Verwijderen
  26. joehoe! wat een leuke give-away! ik doe héél graag, zal wat reclame maken op mijn blog en wens je een hele dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. o waauw, wat wil ik dit graag winnen!! doe je ook mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hiephiep en doe zo verder ;-)
    en ook oh wat wil ik graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat met je blog-verjaardag.
    En natuurlijk doe ik ook graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeps! Al een jaar actief en ik heb je nog maar pas ontdekt....sorry.....Vanaf nu sta je in de lijst favorieten!
    Van harte met deze verjaardag en wat leuk dat we mee mogen doen aan de give-away! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie give-away!! Ik zou hem graag willen hebben (heb zoveeeel pasjes :-), helemaal mijn smaak ook, maar ik heb deze week ook al een give-away gewonnen, dus ik gun nu anderen een kansje. Maar gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woehoe, proficiat en blijven bloggen he! Ik ding ook graag mee voor deze uuuuberleuke prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooh Hilde, Nu het solden is ben ik al de hele tijd aan het rondkijken voor een portefeuille. Ik heb eentje vastgehad in de Hema, mooi - maar toch niet meenemen. Heb al eentje vast gehad in Edisac, leuk - maar niet mee genomen. Heb al een portefeuille vast gehad in Esprit, tof - maar niet geheel mijn gedacht, ...
    Ik heb zelfs al internet afgeschuimd voor een tutorial, maar de tijd ontbreekt om me er een hele namiddag achter te zetten.
    En dan zie ik zo'n leuke give - away! Tuurlijk moet ik meedoen!! En we gaan in de solden geen portefeuilles meer bekijken in de hoop van zo'n leuk appeltjesstoffen portefeuille te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh zo handig! en een super stofke! Dikke proficiat!
    Ook hier een kaartenchaoot in huis, in de winkel staan en de klantenkaart niet meehebben en in december een 2de prutske dus ook weer extra kaartjes... Ik kruis al mijn vingers en tenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. we doen graag mee, k ben verzot van da stofke ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Amai zo schoon. Da's nu eens helemaal mijn gedacht!
    Ik zet ook een linkje op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo handig! Daar kan je al een kaartje in kwijt zeg!
    En die appeltjes zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met deze 'verjaardag'!
    Wat een leuke stof! Ik doe graag mee
    Ik klik ook meteen op de volg-button!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind jouw portefeuille geweldig! Ook zelfgemaakt? Hoort daar een handleiding bij? Lijkt mijnsuper om dat ook eens te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh, I love de appeltjes... Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Peggy Bogaerts19 juli 2012 om 18:38

    1 jaar jong, proficiat !!!!!!!!!!!
    Een zeer leuke give-away, zou gewoon SUPER staan bij mijn "fruitige" tasje waar mijn collega's toch zo jaloers op zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ooooh dit kan ik zo hard gebruiken! Dus ik doe heeeeel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi ik heb nog geen blog maar doe graag mee ... ga je volgen!
    Groetjes,
    Marina

    Nog van harte proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oooooh, fantastisch, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Waw, de max! Ik doe ook mee hoor! Als echte tasjes- en portemonneetjesverslaafde ben ik helemaal weg van je maaksels! Handig hé, zo van die "klantenkaartentasjes"! En ook leuk om boven te halen in de winkel i.p.v. zo'n éénkleurig lederen ding!
    Superleuke stofjes trouwens!
    Hebben jullie dat ook, als je mensen ziet, dat je kijkt naar hun blouses en je onmiddellijk al voor je ziet welke mooie spullen je zou kunnen maken uit die stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. heel knap! en je kiest zo'n toffe stofjes
    ik zou wel willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk!
    Als ik hem niet win, ga ik er zelf ook eentje maken ;o))

    Ik plaats ook een link op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo, Ik wil ook graag meedoen. Eerst en vooral gefeliciteerd met de blogverjaardag.
    Ik zal ook reclame maken op mijn blog.
    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe ook graag mee! Is je portefeuille ook zelfgemaakt? Wat een leuke stofjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Maar gij, zooo mooi! Dit moet ik gewoon hebben :-). Ik doe dus heel graag mee en bij deze een dikke blogverjaardagproficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Reeds een jaar in blogland!
    En wat tover je daar uit je hand?!
    Een prachtig hebbeding en ben ook helemaal weg van het stofje...
    Jaja, 't is echt een tofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Proficiat met je blog!!
    En wat een leuke give-away! Uiteraard doe ik graag mee, lijkt mij inderdaad superhandig, zo een pasjesmapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel leuk Hilde, proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ben je nog maar een jaartje bezig? Het lijkt alsof ik je al veel langer volg. Een super dikke blog-verjaardag-proficiat! (En die give-away: prachtig! Ik doe ook graag mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd met je blog!! Ik doe graag mee met de give away.
    Ben ook helemaal weg van dat mooie appelstofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Proficiat! Ik doe graag mee. Er kunnen hier wel wat kaartjes 'opgeruimd' worden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. prachtig!!!!
    ik doe dus ook heeeeeeel graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Joehoe! Super, super, super! Leuk om mee te doen!
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Proficiat met je blogverjaardag! En zo'n kaartenhoudertje, dat zie ik natuurlijk wel zitten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. SUPER mooi!! Ik ben helemaal nieuw op je blog maar ben absolute fan! Ik doe heel graag mee met de give away…en ik plaats natuurlijk ook een linkje op mijn blog.
    Je hebt er een volger bij!
    Altijd welkom om te komen piepen bij mij :-)
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd en ga maar lekker door, want het is keer op keer de moeite, ik kom hier graag :))

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Proficiat !!!
    Zon' kaartenhouder ziet er super makkelijk uit, daarom ... ik doe mee.
    groetjes 100% suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wauw!!! zo mooi! We doen zeker graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat! Ik vind je blog super!
    Ik doe bij deze ook heel graag mee... en laat ons verder meegenieten van al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hieperdepiep!! Zo'n leuk stofje dus ja, ik waag ook mijn kans. Heb de give-away op Fb gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoera! Ik doe ook.graag mee. Wat een mooierd

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe heel graag mee!!!! en reclame is geen probleem! Dikke proficiat...

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een gezellige en leuke give-away, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe ook graag mee, dat zou ideaal zijn voor alle doehetzelf-klantenkaarten die we door de verbouwing hebben opgestapeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoera! Een fijne eerste blogverjaardag gewenst!! Appeltjes zijn mijn absolute favoriet, dus ik doe graag mee met de give-away :) Nog veel blogplezier gewenst, en ik volg jou, zoals voordien, verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Proficiat! Ik doe graag mee met de give-away, want zo'n mooi kaartenhoesje kan ik zeker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Proficiat met uw blogverjaardag!
    En het cadeautje is echt tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Proficiat met de blogverjaardag!
    Zo'n tof cadeautje, ik gebruik mijn portefeuille enkel voor al die kaarten en die zit dus ook supervol. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik ben juist volger geworden en ik doe graag mee met je give-away!! Ik heb hier ook een paar SISkaarten en kids IDs te herbergen dus van pas zou het zeker komen.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb nog wat reklame op mijn blog gezet! t is dat er toch al zoveel reacties zijn !!!

      Verwijderen
  75. wat een leuke appeltjes! Ik doe graag mee, wij gaan pas met verlof in september!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Happy Blog-day! En hopelijk nog vele jaartjes erbij want ik leerde je blog pas kennen via Brenda. En wie weet...win ik wel dat mooie cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik heb zojuist ook je blog ontdekt.
    En doe graag mee met je give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuke blog! Ik ben zelf beginnend naaister en zit nu uren op internet te kijken naar al die leuke blogs in de hoop dat ik ooit zelf zo'n leuke dingen zal kunnen maken. De kaartenhouder vind ik geweldig en de appeltjesstof ook! Zelf durf ik er nog niet aan beginnen, dus ik zou heel graag die van jou willen winnen!

    Sara (sara.vanlooveren@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. alleen al omwille van de appeltjes! ik heb appeltjes stof waar ik niet in durf knippen! misschien na deze?

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Dat zou hier ook reuze van pas komen. En dat appelstofje is prachtig!! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag en mogen er nog vele volgen!
    Ik wil graag je appelstofjesorganisor winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wow seg, proficiat! Echt een prachtexemplaar. Ik doe graag mee! Reclame op mijn (net terug gestarte) blog ozohanneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe ook mee! ik ben volger en plaats nog een linkje op mijn eigen blog! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh, wow! Zo mooi, wil ik echt wel graag winnen!
    Enne: proficiat met je 'verjaardag'!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wow wat maak jij leuke dingen! Ik ga je volgen! En ik doe graag mee met je give away, ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gefeliciteerd met je blogverjaardag, je maakt erg mooie dingen! En dit is een pracht van een kaartenhoes! Deze zou me zeker van pas komen!
    Groetjes, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Allereerst proficiat met je eerste blogverjaardag! Supermooie spullen tover jij op de wereld, Hilde! Het is telkens weer genieten als ik hier bij jou even kom binnenkijken.
    Ik zou zeggen: doe zo verder... ik ben fan!
    oh ja, en natuurlijk waag ik ook graag mijn kans voor deze mooie give-away!
    groetjes,
    Hilde (miekemoeche)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat mooi! Ik doe heel graag mee met je give-away dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. wauw, mooi! Ik kocht mezelf een nieuwe portefeuille, maar dat kaartenmapje van mij is ook dringend aan vervanging toe. Dus help me alsjeblief mijn zelfgemaakte handtas in stijl te vullen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wow, echt mooi!!! en zou goed van pas komen in m'n nieuwe handtas ;-).
    Vandaar waag ik graag m'n kans!

    Dikke proficiat ook met je blogverjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. oh die zijn echt alletwee super leuk gemaakt, dus ik doe ook zeker en vast graag mee (en laat ik nu ook compleet weg zijn van dat appeltjesstofke) dus direct volgerknopje induwen en reclame maken op mijn blog evengenaaid.blogspot.be ( waar nu ook een give-away is)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. super mooi mijn portefeuille is hier ook een wanorde maar er staat nog zoveel op mijn to do lijstje als ik er eentje zou winnen zou dit fantastisch zijn
    je hebt zeer leuke ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Dat ziet er super handig uit!
    Ik doe graag mee, en ik ga deze blog vanaf nu ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Net wat ik nodig heb!!! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. En 200 volgers op de koop toe (met mij erbij), proficiat!!! Ook proficiat met je leuke blog die ik hier net ontdek dankzij de link bij @Yane.
    Ik zal ook eens een linkje zetten om wat reclame te maken op mijn blog:
    http://villaspeelmama.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en een prachtig en handig mapje trouwens, ik zit altijd lang te zoeken tussen al mijn klantenkaarten e.d.

      Verwijderen
  96. Heel erg leuk!!! Ik doe graag mee met je toffe give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. ik doe graag mee voor dit zomers pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Superleuke blog mevrouw!
    We vroegen ons al af van waar je al die mooie rokken had...
    En natuurlijk proficiat met je blogverjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Elien!!! Hoe leuk om je langs deze weg nog eens te horen!!! Hopelijk gaat alles goed met je en die "mevrouw" mag je nu wel achterwege laten hoor ;-)

      Verwijderen
  100. Wat een prachtig mapje! Daar ding ik graag naar mee :) En zo'n geweldig stofje!
    Volger was ik al, en ik zet ook een linkje op mijn blog. Proficiat met je verjaardag, en met de vele lezers. Dat moet toch zijn dat het kwaliteit is he ;) Wie weet sta ik binnen een jaar ook wel zover...

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Nog een gelukkige blogverjaardag!
    Ondertussen ben ik al de 202de volgster :-)
    Ik doe ook graag mee met je give-away, altijd handig met 2 kinderen met paspoort, kids-id, siskaart haha :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  102. En alweer een volger erbij die graag mee doet aan deze give away.
    Het appeltjes motief staat erg zomers :-)

    Deze give away heb ik ook gepromoot op mijn blog http://pleasurebypeet.blogspot.nl/


    Groetjes en een fijn weekend, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  103. O wat leuk!!!!
    Ik stik van de kaartjes, pinde ze eerst op mijn inspiratie bord boven mijn werkplek, maar helaas.... past niet meer :(
    Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Mooi! En niet gelogen, maar dit is net wat ik nodig heb! Bij mij vallen alle kaartjes uit hun versleten plastic hoesje...
    Ik doe graag mee en zet ook een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Proficiat met je blogverjaardag!
    Dit zou niet misstaan in een handtas van Van Katoen ;-) die dan alweer iets overzichtelijker wordt. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Proficiat met je blogverjaardag!
    En ja hoor, hier hebben we hetzelfde probleem met klantenkaarten, bankkaarten, sis-kaarten en noem maar op ...
    Wil het nu net lukken dat ik op zoek waar naar een oplossing, deze give-way komt als een geschenk uit de hemel!!!
    Volgen doen we al, reclame gaan we nu maken.
    Ik kijk al uit naar 15/8 (en niet alleen voor de feestdag :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. hiep hiep hoera!!! Proficiat en gefeliciteerd en dat wat ben ik benieuwd wie het wordt!!! Ik tel mee af!!

    Ik steek mijn kaartjes allemaal in zo'n make-up tasje apart, ma overzichtelijk is dat jammer genoeg niet he! dit, dit zou IDEAAL zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. He, wat leuk, een hoesje in de zelfde stof als je blog! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Proficiat met je blogverjaardag!
    Wat een leuke give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Gelukkige blogjaardag! Wat een ongelooflijk mooie en elegante oplossing voor al die kaartjes...dat ik daar niet zelf opgekomen ben ;) En moest dat zo zijn, zou ik het nooit zelf kunnen maken...wie weet win ik het wel :) Waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ben net volger geworden, leuke blog trouwens ...
    ik wil ook wel meedoen, ben net beginnen naaien met de 1e rokjes voor mijn dames, maar dat zie ik me nog niet zelf maken...
    En nog veel succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Leuk blog zeg. Ben gek van appeltjes stof. Waar kun je dat kopen? Heb het in Nederland nog niet gezien, alleen zo af en toe op een blog. Super hoor. Ga je give away nog even vermelden op mijn net begonnen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Chique zeg! Juist op tijd om mee te doen, zal je ook linken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wauw zo'n toffe Give Away, ik wil dan ook graag meedoen om deze te winnen.
    Ik zal hem ook linken op mijn blogje.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Proficiat met je blogverjaarrdag! Ik doe heel graag mee met je super leuke give away... (hé dat rijmt)!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Superleuk zakje!
    Ik wou dat ik zoveel volgers had. Er komen er wel kijken op de blog, maar daar blijft het een beetje bij, geen reacties of een paar. Hopelijk kan ik toch een give-away doen als ik een jaar bezig ben!
    Proficiat en doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ben ik nog net op tijd om deel te nemen aan jouw give-away?
    Leuke blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...