donderdag 24 april 2014

Feestbeest nr. 1

Ik loop hier een beetje achter met bloggen,
en eigenlijk niet alleen met bloggen ;-).
 
Vorig weekend werden hier wat jarigen gevierd.
En zoals de traditie het wil (lees: ik het mijzelf opleg)
krijgen mijn jarige mannen een feesthemd.
 
Het hemdje voor zoonlief
lag hier al eventjes geknipt,
als showmodel voor de workshops
van het Gingerbread-hemdje
en werd vorig weekend verder afgewerkt
tijdens een gezellige stikavond met mijn schoonzus.
 
 
Stof: Timeless Treasures - Stoffen Van Leuven
 
En jullie kennen mij al é,
ik hou er nu eenmaal van om in thema te werken,
dus bij een leeuwenhemdje
hoort een taart in leeuwenstijl.
 
Basis van de taart: biscuit.
Versiering met slagroom, cornflakes,
mikado-koekjes, druiven en aardbeisaus.
(Ideetje van Pinterest)
 
 
Het verslag van zijn beestige party
met zijn kameraadjes houden jullie nog van mij tegoed.
 
Ook feestbeest nr. 2, manlief,
die voor het eerst een verjaardagshemd kreeg,
verschijnt hier binnenkort op mijn blog ;-).

17 opmerkingen:

  1. Leuk, zo alles in hetzelfde thema! Ziet er een fijne verjaardag uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, mama heeft goed gewerkt zo te zien! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. machtige taart! En superschoon hemdje trouwens ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht het al, traditie dat uw jarige mannen een feesthemd krijgen is toch alleen maar voor de jongsten van toepassing ;-) ... Serieus nu : je hebt er echt een pareltje van een stofje voor uitgekozen ! Zalig hemdje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het hemdje is heel mooi en de taart 'beestig' origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het hemdje is mooi, blijft een super patroon! Coole taart, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is hier ook de regel. De jarige krijgt een feesthemd/kleed/... met bijpassende kroon en taart in thema. En als je daar één keer mee begonnen bent....
    Super leuk jou leeuwenthema.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stof blijft gewoon geweldig! En die taart, zo cool! De zoon was vast extra blij met zijn mama! Hier ook bezig een blogachterstand te kweken, maar hey, ik ben wel bezig met de laatste 20 van de 60 appelzakjes die ik mezelf liet naaien. Er is licht aan het eind van de tunnel ;) en tijd om te bloggen... Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waw, ik bewonder je moed om zoveel appelzakjes te maken hoor! Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat echt niet zou zien zitten ;-). Super!

      Verwijderen
  9. ik vind jouw themafeestjes telkens heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super-geslaagd, mooi hemdje in een tof stofke (en wat een leuk idee, die taart)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een taart, geweldig! En dat stofje van het hemd is toch ook een toppertje he, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om hemd en taart op elkaar af te stemmen, dan valt het niet op wanneer hij per ongeluk morst :-)
    mooi
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk, hier ten huize van met zelfde stofje Beethoven gemaakt (apple hemdje met lange mouw, zelfde ottobre). Voor my bevestiging dat het toch goede stofkeuze was! Ilsecreatief.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Keitof, zowel het hemdje als de taart !! Proficiat aan de jarigen !

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...