zaterdag 8 november 2014

Juliette als handtas

Ik ben eigenlijk geen sjakosjkesmaker,
maar bij een kleintje waar enkel 
een portefeuille, gsm en sleutels
moeten in passen
was hier meer dan welkom.

De Juliette uit "Mijn Tas"
bleek hiervoor perfect te zijn.
De ideale mini-handtas!



En gisteren werd
de test op degelijkheid
met glans doorstaan.
Een avondje Night of the Proms 
met onze leerlingen,
en deze keer zonder 
het meesleuren van een
oversized handtas!

Het tasje past ook perfect bij 
de A-lijn met boordstof die ik een 
tijdje geleden al maakte. 

Stof: Echino (Stoffen van Leuven, maar een vorige collectie)

19 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig dat stofje en leuk die kamsnaps op de witte bolletjes geplaatst! Vrolijk & nuttig, wat wil een mens nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens idee om de Juliette zo te maken,ik heb al 2 versie's gemaakt.Mijn dochter was gisteren ook met haar school bij de Proms!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, net een mannetje door de plaatsing van de kamsnaps. Deze handtas kijkt steeds vrolijk :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke versie! Volgens mij gaat jouw dochtertje die al snel inpikken! Zo gaat dat hier toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! En inderdaad een Juliette voor handtasje is superpraktisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tip om de juliette om te toveren tot kleine handtas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo wijs, en ook zo grappig, ik heb daar een grote tas uit gemaakt voor een volwassen madam :-))
    stofje dat altijd goed is hé
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. door de kamsnaps op die plaats te zetten, lijkt je tas te lachen,
    leuk!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik vind dat zo'n plezant stofke. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...